Digitalt salg

På bare 29 dage får du værktøjerne til at skabe en optimal kunderejse i både den fysiske og digitale verden.

Bemærk at dette er et e-læringskursus, der tages på vores lokationer ved IBC i Kolding, Fredericia, Sønderborg, Tønder eller Aabenraa.

Tilbage til kurset

På kurset lærer du om

Kurset giver dig en solid viden om brugen af de forskellige platforme, der skal sikre butikkens fremtid i den digitale verden.

Du bliver i stand til at sammensmelte din fysiske butik og din webshop – til fordel for både dig og dine kunder.

Der vil være fokus på følgende emner:

  • Driften bag online-salg
  • Branding via sociale medier
  • Online markedsføring

Dit og virksomhedens udbytte

Efter kurset vil du være bedre til online-salg og digital markedsføring, så du står godt rustet til at udvikle webshops eller øge salget gennem sociale medier.

Du vil blandt andet opnå kompetencer, så du fremover kan:

  • give gode kundeoplevelser og optimere din webshop
  • analysere kundernes købsadfærd på nettet
  • anvende de vigtigste sociale medier
  • analysere og udvikle online marketing med henblik på at øge omsætningen
  • lave omnichannel-marketing og udnytte mulighederne i din butik
  • analysere webshoppens performance.

"Jeg er meget positiv overrasket over online undervisning. Jeg oplevede det som en forelæsning, hvor vi fik lov at byde ind, når vi havde brug for det."

Jette Beim Klindt

Recruitment Specialist ved GLS Denmark A/S

Selvfølgelig er almindelig klasseundervisning bedst, men jeg må sige, at jeg er meget positiv overrasket over online undervisning. Jeg oplevede det som en forelæsning, hvor vi fik lov at byde ind, når vi havde brug for det, men hurtigt fandt man en anden måde at agere på som deltager. Helt naturligt endte vi med at lytte og stille spørgsmål til underviser, når hun var færdig med af forklare et afsnit. Det gav en god ro og rytme. Underviseren var god til at inddrage os alle ved at stille hv-spørgsmål og inddrage med eksempler, som vi hver især havde fortalt om, og som vi alle kunne relatere til. Dette er utrolig vigtigt især ved online undervisning, da det holder alle motiverede og interesserede. Underviseren var god til at give os tid til at tænke over tingene samt talte i et godt og roligt tempo.

Målgruppe

Kurset er for dig, der gerne vil have kendskab til salg via digitale medier, og hvordan du sikrer en sammenhæng i de tiltag, du laver - samtidig med at få en forståelse for de tekniske virkemidler.

Pris

DKK 17110,- momsfrit

Faglærte og ufaglærte får tilskud.
AMU-fag og pris fra DKK 3902,-

Praktisk info

Digitalt salg strækker sig over 29 undervisningsdag(e), og udbydes i Kolding

Digitalt salg, Kolding - 20/10/2020

Der er undervisning følgende dage fra kl. 8.15 - 15.40:

20. - 23. oktober 2020
26. - 30. oktober 2020
2. - 6. november 2020
9. - 13. november 2020
16. - 20. november 2020
23. - 27. november 2020

 

Firmakurser

Prøver

AMU-fag og pris

Denne erhvervsrettede arbejdsmarkedsuddannelse er officielt anerkendt og delvist finansieret af Undervisningsministeriet. Har du en videregående uddannelse fra fx seminariet eller universitet skal du betale det fulde deltagergebyr: DKK 17110,- eksl. moms. Faglærte og ufaglærte kan få tilskud til arbejdsmarkedsuddannelser, og der kan være mulighed for at søge tilskud til transport, kost og logi og tilskud for tabt løn.
Er du selvstændig, kan du også søge om refusion, såfremt du tilhører AMU’s målgruppe, dvs. du er faglært eller ufaglært. Læs mere om Voksen- og Efteruddannelsesgodtgørelse. Prisen med tilskud er fra DKK 3902,- momsfrit.

Følgende AMU-fag indgår i kurset:

40001 Markedsanalyse i detail og handelserhvervet - 3 dage DKK 378
45951 Kundeanalyse og e-strategi - 2 dage DKK 252
45952 Udvikling af e-koncepter og produktdifferentiering - 2 dage DKK 252
47189 Online kundeservice og -rådgivning - 2 dage DKK 252
45956 E-teknologi og online opdatering - 2 dage DKK 252
48318 Multikanalmarkedsføring - forretningmodeller - 3 dage DKK 378
48319 Multikanalmarkedsføring - anvendelse - 3 dage DKK 378
45953 E-markedsføring og reklameindsats - 2 dage DKK 252
40814 Søgemaskineoptimering af digital kommunikation - 1 dag DKK 188
49556 Anvendelse af sociale medier i virksomheden - 3 dage DKK 378
47341 Sociale medier som kommunikationskanal i detail - 1 dag DKK 126
49321 Dialogbaseret markedsføring - 3 dage  DKK 564
40995 Nye kunder via viral markedsføring - 2 dage DKK 252

Samlet pris for kurset 
inkl. lån af bøger, materialer og pc 
DKK 3.902
   

Vi tager forbehold for prisændringer som følge af ministerielle tiltag.

 

Uddannelse skal være en oplevelse

I Kolding kan du opleve IBC Innovationsfabrikkens prisbelønnede arkitektur. Rammerne på denne fabrik er kunst, plantevægge, fugle og rislende vand. 

Andre lokationer

IBC Esbjerg
Stormgade 200
6700 Esbjerg

Vis adresse på Google maps

 

IBC Sønderborg
Hilmar Finsens Gade 18
6400 Sønderborg

Vis adresse på Google maps

 

IBC Kurser - Tønder
Plantagevej 35
6270 Tønder

Vis adresse på Google maps

 

IBC Kurser - København
Børsen, Slotsholmsgade 1
1217 København K

Vis adresse på Google maps

Digitalt salg strækker sig over 29 undervisningsdag(e), og udbydes i Kolding

Digitalt salg, Kolding - 20/10/2020

Der er undervisning følgende dage fra kl. 8.15 - 15.40:

20. - 23. oktober 2020
26. - 30. oktober 2020
2. - 6. november 2020
9. - 13. november 2020
16. - 20. november 2020
23. - 27. november 2020

 

Denne erhvervsrettede arbejdsmarkedsuddannelse er officielt anerkendt og delvist finansieret af Undervisningsministeriet. Har du en videregående uddannelse fra fx seminariet eller universitet skal du betale det fulde deltagergebyr: DKK 17110,- eksl. moms. Faglærte og ufaglærte kan få tilskud til arbejdsmarkedsuddannelser, og der kan være mulighed for at søge tilskud til transport, kost og logi og tilskud for tabt løn.
Er du selvstændig, kan du også søge om refusion, såfremt du tilhører AMU’s målgruppe, dvs. du er faglært eller ufaglært. Læs mere om Voksen- og Efteruddannelsesgodtgørelse. Prisen med tilskud er fra DKK 3902,- momsfrit.

Følgende AMU-fag indgår i kurset:

40001 Markedsanalyse i detail og handelserhvervet - 3 dage DKK 378
45951 Kundeanalyse og e-strategi - 2 dage DKK 252
45952 Udvikling af e-koncepter og produktdifferentiering - 2 dage DKK 252
47189 Online kundeservice og -rådgivning - 2 dage DKK 252
45956 E-teknologi og online opdatering - 2 dage DKK 252
48318 Multikanalmarkedsføring - forretningmodeller - 3 dage DKK 378
48319 Multikanalmarkedsføring - anvendelse - 3 dage DKK 378
45953 E-markedsføring og reklameindsats - 2 dage DKK 252
40814 Søgemaskineoptimering af digital kommunikation - 1 dag DKK 188
49556 Anvendelse af sociale medier i virksomheden - 3 dage DKK 378
47341 Sociale medier som kommunikationskanal i detail - 1 dag DKK 126
49321 Dialogbaseret markedsføring - 3 dage  DKK 564
40995 Nye kunder via viral markedsføring - 2 dage DKK 252

Samlet pris for kurset 
inkl. lån af bøger, materialer og pc 
DKK 3.902
   

Vi tager forbehold for prisændringer som følge af ministerielle tiltag.

 

Gratis mini e-bøger fra eksperter, tips og tricks, videoer og invitationer til IBC's gratis morgenseminarer.