Hvordan du hurtigt kommer i gang med Google Ads (tidligere Google AdWords) og opbygger din konto rigtigt, så du står med en Google Ads konto, der har et solidt fundament. Lær hvordan du analyserer og optimerer din Google Ads konto, så du får mest mulig effekt med din Google Ads annoncering.
Du får tips og tricks til alt det grundlæggende i Google Ads, men fordi kurset er på 2 dage, så får du også kendskab til mere avancerede metoder og værktøjer, så du kan håndtere dine kampagner på niveau med de professionelle bureauer.
Lær om alle de værktøjer, der kan åbne døre til nye kunder og gør arbejdet med Google Ads lettere.
Du kommer til at lære om disse emner:
Du får alle Luciano Bellaccis indsigter og råd, så kurset giver dig bedre muligheder for at optimere dit Google Ads arbejde. Hvis din virksomhed samarbejder med et digitalt performance bureau, får du bedre forudsætninger for at få et velfungerende samarbejde.
Luciano Bellacci
Department Lead - leder af Online Marketing hos Group Online.
Luciano Bellacci har arbejdet med online markedsføring, herunder SEO og Google Ads i mere end 12 år. Han har i det daglige arbejdet med alt lige fra større SEO-tekniske opgaver for nogle af landets største virksomheder til mindre dedikerede marketingopgaver for små og mellemstore virksomheder - både når det kommer til SEO og Google Ads.
Luciano har arbejdet hos bureauer som Just-Search i Århus, Deducta Search samt Bondtofte & Co. som Head of SEM og senest som CMO hos Waimea Digital i Hellerup. Nu arbejder han som leder af online marketing i Danmarks største online marketing virksomhed Group Online.
Som deltager får du den digitale e-bogs version af Ads-bogen skrevet af Luciano Bellacci, der i flere år har arbejdet professionelt med Google Ads markedsføring. Det er 450 sider spækket med guldkorn om Google Ads.
Bogen er et rigtig godt arbejdsredskab og opslagsværk, som du kan bruge, når du kommer hjem fra kurset, og du skal have din nye viden omsat til praksis i din virksomhed.
Kurset er for dig, der skal administrere en Google Ads konto, eller har kontakten til det bureau, som håndterer Google Ads for din virksomhed. Der stilles ikke nogen faglige forudsætninger for at deltage på kurset, men det er vigtigt, at du har administratoradgang til en Google Ads-konto, samt en Google Analytics-konto, da kurset vil være meget praktisk orienteret. Hvis du i forvejen har lidt erfaring med Google Ads, så bygger vi videre på din viden, og du vil stadig lære nye og alternative måder at arbejde med Google Ads.
Hvis du er helt ny til web marketing, så kan du med fordel tage IBC's grunduddannelse i online markedsføring Digital Marketing Manager. På denne uddannelse indgår Google Ads som et af flere fag på uddannelsen.
DKK 5899,- ekskl. moms
Google Ads Manager strækker sig over 2 undervisningsdag(e), og udbydes i Kolding
Der er undervisning fra kl. 9.00 - 15.00:
11.-12. juni 2024
Der er undervisning fra kl. 9.00 - 15.00:
28.-29. januar 2025