IBC Kurser har udviklet en ny uddannelse med i udfordringerne i et moderne callcenter. Her kombinerer vi de praktiske og teoretiske erfaringer, vi har med salg og marketing og konkrete cases på produkt- og kundesiden.
Vi har udviklet en helt særlig tilgang til callcenter-området og har derfor en stærk uddannelse, som ikke findes andre steder.
”Med denne uddannelse kan vi uddanne dygtige og motiverede medarbejdere, der mestrer kommunikation, salg og service, som vi har stor erfaring med. IBC Kursers callcenter-uddannelse er et eksempel på en kort, praksisnær og målrettet uddannelse, der skaber værdi med træning og opkvalificering til et konkret jobområde. Vi ser meget frem til at bidrage med at kunne uddanne nye callcenter-medarbejdere,” siger kursuschef i IBC Kurser, Niels Lund.
Callcenter-uddannelsen omfatter blandt andet kommunikation, kundeservice, kundebetjening og salgsteknikker. Uddannelsen er særligt tilrettelagt for at kvalificere til job i callcentre.
Den første callcenter-uddannelse begynder på IBC Innovationsfabrikken i Kolding den 8. august og varer tre uger.
Læs mere om IBC Kurser her
For yderligere oplysninger, kontakt venligst:
Kursuschef Niels Lund, IBC Kurser, mail nlun@ibc.dk