Customer Journey Mapping

Customer Journey Mapping er kunderejsen. Hver gang din virksomhed møder kunden, hvilke muligheder har du så for at give kunden en unik oplevelse?
Tilbage til kurset

På kurset lærer du om

Du skal have en konkret plan for, hvad kunden skal opleve. Du kan bruge millioner på reklamekampagner, men du kan vinde langt mere ved at tilføje små finesser, som sikrer en god oplevelse, hver gang kunden møder din virksomhed. Det er ikke hokus pokus, det i virkeligheden ganske enkelt at skabe unikke kundeoplevelser, så dine kunder anbefaler dine produkter. Customer Journey Mapping er værktøjet, der bringe dig fra strategi om øget kundefokusering til få det udført i praksis i alt, hvad din virksomhed gør.

Kunderejsen er TV spot, din hjemmeside eller dine produkters emballage. Det er også den måde du tager imod dine kunder på i butikken og den måde du håndterer kundeklager.

 

Alle steder hvor du møder kunden, der skal du have en plan for at skabe så gode kundeoplevelser, at dine kunder taler om og anbefaler dine produkter i de sociale medier.

Starbucks innovation var ikke et nyt produkt, det var at løfte sig fra god kundeservice og til unikke kundeoplevelser som kunden gerne vi fortælle om. Sociale medier gør det vigtigere end nogensinde at skabe unikke oplevelser, som kunden gerne vil fortælle om.

Customer Journey Maps visualiserer dine kunders beslutningsprocesser, følelser, tanker, barrierer, behov og adfærd i mødet med jer.

 

Dit udbytte

Customer journey mapping gør det muligt for dig målrettet at skabe services, content eller andre typer af oplevelser, der tager udgangspunkt i kunderne og deres behov, og derved skaber værdi for dem. Du får værktøjet til at anlægge et udefra-og-ind synspunkt på både forretningsudvikling, marketing og kundeservice. Du får kick-startet arbejdet med at give dine kunder endnu bedre oplevelser og dermed sikre trofaste kunder.

 

Virksomhedens udbytte

Din virksomhed får kunder, der taler om gode oplevelser med dine produkter, som anbefaler dine produkter til andre og som husker dit brand som en god oplevelse. Det giver en bedre customer lifetime value – kunder som bliver ved med at handle hos dig hele livet.

 

Dine undervisere

Susan Wiesenberg

Adm. direktør og partner i CUEX - customer experience consultancy

Susan har arbejdet med kommunikation i over 25 år. Hun brænder for at hjælpe virksomheder med at blive sociale og derved opnå de bedste resultater i strategisk brug af online medier, kundeoplevelser og networking.
Hendes filosofi er, at vi sætter spor, hvor vi end færdes. Og at etisk, sund optræden krydret med en god potion empati sagtens kan praktiseres - uden at vi mister fokus på bundlinjen.

Målgruppe

Customer Journey Mapping kurset henvender sig til dig, der arbejder med forretningsudvikling, marketing eller kundeservice. For nogle virksomheder giver det udbytte, at alle medarbejdere får en forståelse af Customer Journey Mapping, fordi alle medarbejdere kommunikerer med kunderne. Du kan også være en leder, der fået til opgave at skabe en ny virksomhedskultur med fokus på de gode kundeoplevelser.

 

Pris

DKK 4800,- ekskl. moms

Praktisk info

Customer Journey Mapping strækker sig over 1 undervisningsdag(e), og udbydes i Kolding

Customer Journey Mapping, Kolding

Dato endnu ikke fastlagt - følger senere.

For virksomheden

Er du ledig?

Customer Journey Mapping strækker sig over 1 undervisningsdag(e), og udbydes i Kolding

Customer Journey Mapping, Kolding

Dato endnu ikke fastlagt - følger senere.

Gratis mini e-bøger fra eksperter, tips og tricks, videoer og invitationer til webinarer

Vind en bog...
Skriv dig op til vores nyhedsbrev og deltag i lodtrækningen om en bog fra kurserne på IBC. Vi trækker lod hver måned!