Kundeservicemedarbejder

Lær at forstå dig selv, dine kunder - og hvordan salg og service fungerer.

Bemærk at dette er et e-læringskursus, der tages på vores lokationer ved IBC i Kolding, Fredericia, Sønderborg, Tønder eller Aabenraa.

Tilbage til kurset

På kurset lærer du om

Uanset om du er uerfaren eller i forvejen kender til salg, vil du på dette kursus blive udfordret og støttet, ligesom dit sælgergen vil blive boostet. 

Du får en masse konkrete værktøjer at arbejde videre med, så du efter kurset kan:

  • analysere en samtalepartner og give en optimal service i øjenhøjde
  • forstå og anvende kundens købsadfærd og bruge dette i dit arbejde
  • beherske salgsprocessen og de teknikker, der følger med
  • skabe tilfredse og loyale kunder
  • bruge kommunikationsteknikker til at performe opti­malt og nå målene
  • planlægge og prioritere arbejdsindsatsen
  • anvende forskellige kommunikationsformer også de digitale til at skabe tilfredse kunder
  • skabe en optimal serviceoplevelse for kunderne
  • bruge telefonen som salgs- og serviceværktøj
  • håndtere svære samtaler og forhandlinger med kunderne
  • sætte mål og opnå dem.

Dette kursus er e-læring 

Dette kursus er et e-læringskursus, hvor du arbejder selvstændigt med opgaver, tekster, lydfiler og videomateriale på en computer. E-læring på IBC foregår ikke som traditionel holdundervisning med en underviser, derfor kan du tage kurset i dit tempo og på de dage, som passer dig. Du kan tage e-læringskurser på IBC i Aabenraa, Fredericia, Kolding, Sønderborg eller Tønder.

 

Dit og virksomhedens udbytte

Med kunderservicemedarbejderuddannelsen får du en masse værktøjer til at arbejde struktureret og bevidst med virksomhedens kundebetjening, så du kan performe optimalt og skabe tilfredse og loyale kunder. 

"Jeg føler mig nu godt rustet til mit kommende job, fordi jeg ved, hvad jeg skal sige og gøre og ikke gøre i forskellige situationer."

Camilla Pedersen

YouSee-medarbejder

"Jeg har lært meget om salgsteknikker, roller, forskellige kundetyper, og hvordan jeg taler forskelligt til dem. Jeg har også lært meget om kundekontakt, så jeg kan servicere og rådgive kunderne bedre over telefonen. Jeg føler mig nu godt rustet til mit kommende job, fordi jeg ved, hvad jeg skal sige og gøre og ikke gøre i forskellige situationer."

 

Målgruppe

Kundeservicemedarbejder er for dig, der er helt ny i kundeservicerollen eller som gerne vil lære de grundlæggende salgs- og servicetricks.

Uanset om du er helt ny eller lidt erfaren inden for kundeservice, bliver du på dette kursus helt klar til at varetage kundeservicefunktionens vigtige rolle.

Pris

DKK 9089,- momsfrit

Faglærte og ufaglærte får tilskud.
Pris fra DKK 1824,-

Praktisk info

Kundeservicemedarbejder strækker sig over 15 undervisningsdag(e), og udbydes i Kolding Fredericia Aabenraa Sønderborg Tønder

Kundeservicemedarbejder, Kolding Fredericia Aabenraa Sønderborg Tønder

 

Firmakurser

Workshops

Er du ledig, skal du henvende dig i dit jobcenter, for at få godkendt din deltagelse.

Tilskud

Denne erhvervsrettede arbejdsmarkedsuddannelse er officielt anerkendt og delvist finansieret af Undervisningsministeriet. Har du en videregående uddannelse fra fx seminariet eller universitet skal du betale det fulde deltagergebyr: DKK 9089,- eksl. moms. Faglærte og ufaglærte kan få tilskud til arbejdsmarkedsuddannelser, og der kan være mulighed for at søge tilskud til transport, kost og logi og tilskud for tabt løn.
Er du selvstændig, kan du også søge om refusion, såfremt du tilhører AMU’s målgruppe, dvs. du er faglært eller ufaglært. Læs mere om Voksen- og Efteruddannelsesgodtgørelse. Prisen med tilskud er fra DKK 1824,- momsfrit.

 

Indhold af kundeservicemedarbejder

47189 Online kundeservice og rådgivning (2 dage)

47252 Telefonisk salg i et kundekontaktcenter (2 dage)

44478 Reklamationshåndtering (1 dag)

45389 Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen (1 dag)

47296 Kundeservice i administrative funktioner (1 dag)

47297 Kommunikation og feedback i administrativt arbejde (1 dag)

46472 Personligt salg - kundens behov og løsninger (3 dage)

47250 Samtalestyring i kundekontaktfunktioner (2 dage)

40003 Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere (2 dage)

Dette kursus indgår i følgende erhvervspakke(r)

Ledelse og salg, indkøb og markedsføring.

 

Uddannelse skal være en oplevelse

I Kolding kan du opleve IBC Innovationsfabrikkens prisbelønnede arkitektur. Rammerne på denne fabrik er kunst, plantevægge, fugle og rislende vand. 

Uddannelse skal være en oplevelse

Oplev vores smukke uddannelsested i Fredericia.

Uddannelse skal være en oplevelse

Oplev vores smukke uddannelsested i Aabenraa.

Andre lokationer

IBC Esbjerg
Stormgade 200
6700 Esbjerg

Vis adresse på Google maps

 

IBC Sønderborg
Hilmar Finsens Gade 18
6400 Sønderborg

Vis adresse på Google maps

 

IBC Kurser - Tønder
Plantagevej 35
6270 Tønder

Vis adresse på Google maps

 

IBC Kurser - København
Børsen, Slotsholmsgade 1
1217 København K

Vis adresse på Google maps

Kundeservicemedarbejder strækker sig over 15 undervisningsdag(e), og udbydes i Kolding Fredericia Aabenraa Sønderborg Tønder

Kundeservicemedarbejder, Kolding Fredericia Aabenraa Sønderborg Tønder

 

Er du ledig, skal du henvende dig i dit jobcenter, for at få godkendt din deltagelse.

Denne erhvervsrettede arbejdsmarkedsuddannelse er officielt anerkendt og delvist finansieret af Undervisningsministeriet. Har du en videregående uddannelse fra fx seminariet eller universitet skal du betale det fulde deltagergebyr: DKK 9089,- eksl. moms. Faglærte og ufaglærte kan få tilskud til arbejdsmarkedsuddannelser, og der kan være mulighed for at søge tilskud til transport, kost og logi og tilskud for tabt løn.
Er du selvstændig, kan du også søge om refusion, såfremt du tilhører AMU’s målgruppe, dvs. du er faglært eller ufaglært. Læs mere om Voksen- og Efteruddannelsesgodtgørelse. Prisen med tilskud er fra DKK 1824,- momsfrit.

 

Indhold af kundeservicemedarbejder

47189 Online kundeservice og rådgivning (2 dage)

47252 Telefonisk salg i et kundekontaktcenter (2 dage)

44478 Reklamationshåndtering (1 dag)

45389 Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen (1 dag)

47296 Kundeservice i administrative funktioner (1 dag)

47297 Kommunikation og feedback i administrativt arbejde (1 dag)

46472 Personligt salg - kundens behov og løsninger (3 dage)

47250 Samtalestyring i kundekontaktfunktioner (2 dage)

40003 Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere (2 dage)

Dette kursus indgår i følgende erhvervspakke(r)

Ledelse og salg, indkøb og markedsføring.

 

Gratis mini e-bøger fra eksperter, tips og tricks, videoer og invitationer til IBC's gratis morgenseminarer.