Kundeservice

PÅ REGIONAL POSITIVLISTE: Er du virksomhedens første møde med kunden, er det vigtigt, at du præsenterer virksomheden professionelt og yder god kundeservice.

Bemærk at dette er et e-læringskursus, der tages på vores lokationer ved IBC i Kolding, Fredericia, Sønderborg, Tønder eller Aabenraa.

Tilbage til kurset

På kurset lærer du om

  • god kundeservice
  • kommunikation med kunder via sociale medier
  • kundetyper og købsadfærd
  • teknikker til mersalg og afslutning af salg
  • aamtaleteknik, stemmeføring og intonation
  • kundetyper og konflikttyper
  • håndtering af reklamationer
  • assertiv adfærd.
  • På dette kursus kan du tillige opdatere din viden og få nye idéer til, hvordan du bliver bedre til at tilpasse din kundeservice til det, som kunden efterspørger inden for de rammer, som er udstukket af virksomheden.

    Du bliver også bedre til konflikthåndtering. Konflikter kan være rigtig svære at håndtere, så her får du værktøjer til, hvordan du kommer godt gennem en konflikt.

    E-læring i vores lokaler på IBC

    Dette kursus er et e-læringskursus, hvor du arbejder selvstændigt med opgaver, tekster, lydfiler og videomateriale på en computer. Kurset foregår på IBC og kan ikke tages som fjernundervisning. Undervisningen finder sted i vores digitale læringscenter, hvor der er en konsulent til stede, der vejleder dig under hele forløbet. Du kan tage dette e-læringskursus i vores lokaler på IBC i Aabenraa, Fredericia eller Kolding. E-læringskurset på IBC foregår ikke som traditionel klasseundervisning. Du tager kurset i vores digitale læringscenter i dit tempo og på de dage, som passer dig.

    Dit og virksomhedens udbytte

    Efter kurset er du bedre rustet til at præsentere virksomhedens professionelt udadtil. 

    "Det digitale e-læringscenter giver os helt nye muligheder for at uddanne vores medarbejdere"

    Bodil Søllingvraa

    HR-chef hos Meldgaard Gruppen i Aabenraa

    ”Det digitale e-læringscenter er et meget fleksibelt kursustilbud, fordi du har mulighed for at deltage i et kursus med få dages varsel, og der er ikke krav om et bestemt antal deltagere. Du kan derfor være sikker på, at alle kurserne bliver afholdt.

    Vi er også meget tilfredse med det brede udbud af kurser, IBC tilbyder. Det giver os helt nye muligheder for at uddanne vores medarbejdere." 

    Målgruppe

    Kurset er for dig, der skal præsentere virksomheden professionelt udadtil og yde god kundeservice. 

    Pris

    DKK 6198,- momsfrit

    Faglærte og ufaglærte får tilskud.
    AMU-fag og pris fra DKK 1260,-

    Praktisk info

    Kundeservice strækker sig over 10 undervisningsdag(e), og udbydes i Kolding, Fredericia og Aabenraa

    Kundeservice, Kolding, Fredericia og Aabenraa

    Løbende optag.

    Der er daglig undervisning i tiden 08.15-15.40.

    Firmakurser

    Prøver

    AMU-fag og pris

    Denne erhvervsrettede arbejdsmarkedsuddannelse er officielt anerkendt og delvist finansieret af Undervisningsministeriet. Har du en videregående uddannelse fra fx seminariet eller universitet skal du betale det fulde deltagergebyr: DKK 6198,- eksl. moms. Faglærte og ufaglærte kan få tilskud til arbejdsmarkedsuddannelser, og der kan være mulighed for at søge tilskud til transport, kost og logi og tilskud for tabt løn.
    Er du selvstændig, kan du også søge om refusion, såfremt du tilhører AMU’s målgruppe, dvs. du er faglært eller ufaglært. Læs mere om Voksen- og Efteruddannelsesgodtgørelse. Prisen med tilskud er fra DKK 1260,- momsfrit.

     


    Indhold af kundeservice

    45350     Kundeservice i detailhandlen (2 dage), DKK 252    

    47189     Online kundeservice og rådgivning (2 dage), DKK 252

    44478     Reklamationshåndtering (1 dag), DKK 126

    46472     Personligt salg - kundens behov og løsninger (3 dage), DKK 378

    47341     Sociale medier som kommunikationskanal i detail (1 dag), DKK 126

    45389     Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen (1 dag), DKK 126

    Andre lokationer

    IBC Esbjerg
    Stormgade 200
    6700 Esbjerg

    Vis adresse på Google maps

     

    IBC Sønderborg
    Hilmar Finsens Gade 18
    6400 Sønderborg

    Vis adresse på Google maps

     

    IBC Kurser - Tønder
    Plantagevej 35
    6270 Tønder

    Vis adresse på Google maps

     

    IBC Kurser - København
    Børsen, Slotsholmsgade 1
    1217 København K

    Vis adresse på Google maps

    Kundeservice strækker sig over 10 undervisningsdag(e), og udbydes i Kolding, Fredericia og Aabenraa

    Kundeservice, Kolding, Fredericia og Aabenraa

    Løbende optag.

    Der er daglig undervisning i tiden 08.15-15.40.

    Denne erhvervsrettede arbejdsmarkedsuddannelse er officielt anerkendt og delvist finansieret af Undervisningsministeriet. Har du en videregående uddannelse fra fx seminariet eller universitet skal du betale det fulde deltagergebyr: DKK 6198,- eksl. moms. Faglærte og ufaglærte kan få tilskud til arbejdsmarkedsuddannelser, og der kan være mulighed for at søge tilskud til transport, kost og logi og tilskud for tabt løn.
    Er du selvstændig, kan du også søge om refusion, såfremt du tilhører AMU’s målgruppe, dvs. du er faglært eller ufaglært. Læs mere om Voksen- og Efteruddannelsesgodtgørelse. Prisen med tilskud er fra DKK 1260,- momsfrit.

     


    Indhold af kundeservice

    45350     Kundeservice i detailhandlen (2 dage), DKK 252    

    47189     Online kundeservice og rådgivning (2 dage), DKK 252

    44478     Reklamationshåndtering (1 dag), DKK 126

    46472     Personligt salg - kundens behov og løsninger (3 dage), DKK 378

    47341     Sociale medier som kommunikationskanal i detail (1 dag), DKK 126

    45389     Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen (1 dag), DKK 126

    Gratis mini e-bøger fra eksperter, tips og tricks, videoer og invitationer til IBC's gratis morgenseminarer.