Frontmedarbejder - fjernundervisning

Som frontmedarbejder er du virksomhedens første møde med kunden. Det er derfor vigtigt, at du præsenterer virksomheden professionelt og yder god kundeservice.

Bemærk at dette er et e-læringskursus, der tages på vores lokationer ved IBC i Kolding, Fredericia, Sønderborg, Tønder eller Aabenraa.

Tilbage til kurset

På kurset lærer du om

  • God kundeservice
  • Kommunikation med kunder via sociale medier
  • Kundetyper og købsadfærd
  • Teknikker til mersalg og afslutning af salg
  • Samtaleteknik, stemmeføring og intonation
  • Kundetyper og konflikttyper
  • Håndtering af reklamationer
  • Assertiv adfærd

På dette kursus kan du tillige opdatere din viden og få nye idéer til, hvordan du bliver bedre til at tilpasse din kundeservice til det, som kunden efterspørger inden for de rammer, som er udstukket af virksomheden.

Du bliver også bedre til konflikthåndtering. Konflikter kan være rigtig svære at håndtere, så her får du værktøjer til, hvordan du kommer godt gennem en konflikt.

Dit og virksomhedens udbytte

Efter kurset er du bedre rustet til at præsentere virksomheden professionelt udadtil.

"Jeg er meget positiv overrasket over online undervisning. Jeg oplevede det som en forelæsning, hvor vi fik lov at byde ind, når vi havde brug for det."

Jette Beim Klindt

Recruitment Specialist ved GLS Denmark A/S

Selvfølgelig er almindelig klasseundervisning bedst, men jeg må sige, at jeg er meget positiv overrasket over online undervisning. Jeg oplevede det som en forelæsning, hvor vi fik lov at byde ind, når vi havde brug for det, men hurtigt fandt man en anden måde at agere på som deltager. Helt naturligt endte vi med at lytte og stille spørgsmål til underviser, når hun var færdig med af forklare et afsnit. Det gav en god ro og rytme. Underviseren var god til at inddrage os alle ved at stille hv-spørgsmål og inddrage med eksempler, som vi hver især havde fortalt om, og som vi alle kunne relatere til. Dette er utrolig vigtigt især ved online undervisning, da det holder alle motiverede og interesserede. Underviseren var god til at give os tid til at tænke over tingene samt talte i et godt og roligt tempo.

Målgruppe

Kurset er for dig, der skal præsentere virksomheden professionelt og yde god kundeservice, fx som receptionist eller anden form for frontmedarbejder. 

Pris

DKK 6198,- momsfrit

Faglærte og ufaglærte får tilskud.
AMU-fag og pris fra DKK 1260,-

Praktisk info

Frontmedarbejder - fjernundervisning strækker sig over 10 undervisningsdag(e), og udbydes i Online

Frontmedarbejder - fjernundervisning, Online

Dette er et e-læringskursus, der tages som fjernundervisning. Du kan tage kurset på de dage, der passer dig. Der er fjernundervisning på følgende tidspunkter:

Mandag-torsdag: Kl. 8.15 - 15.40
Fredag: Kl. 8.15 - 14.00

Når du har reserveret din plads, bliver du kontaktet af vores koordinator, og I finder en startdato, der passer dig. Der vil gå omkring en dag, fra du tilmelder dig, til du kan starte på kurset.

 

Firmakurser

Prøver

AMU-fag og pris

Denne erhvervsrettede arbejdsmarkedsuddannelse er officielt anerkendt og delvist finansieret af Undervisningsministeriet. Har du en videregående uddannelse fra fx seminariet eller universitet skal du betale det fulde deltagergebyr: DKK 6198,- eksl. moms. Faglærte og ufaglærte kan få tilskud til arbejdsmarkedsuddannelser, og der kan være mulighed for at søge tilskud til transport, kost og logi og tilskud for tabt løn.
Er du selvstændig, kan du også søge om refusion, såfremt du tilhører AMU’s målgruppe, dvs. du er faglært eller ufaglært. Læs mere om Voksen- og Efteruddannelsesgodtgørelse. Prisen med tilskud er fra DKK 1260,- momsfrit.

Følgende AMU-fag indgår i kurset:

45350 Kundeservice i detailhandelen - 2 dage DKK 252
47189 Online kundeservice og -rådgivning - 2 dage DKK 252
44478 Reklamationshåndtering - 1 dag DKK 126
40003 Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere - 2 dage DKK 252
40338 Anvendelse af forhandlingsteknik i detailhandlen - 2 dage DKK 252
45389 Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen - 1 dag DKK 126

Samlet pris for kurset
inkl. lån af bøger, materialer og pc 
DKK 1.260
   

Vi tager forbehold for prisændringer som følge af ministerielle tiltag.

 

Frontmedarbejder - fjernundervisning strækker sig over 10 undervisningsdag(e), og udbydes i Online

Frontmedarbejder - fjernundervisning, Online

Dette er et e-læringskursus, der tages som fjernundervisning. Du kan tage kurset på de dage, der passer dig. Der er fjernundervisning på følgende tidspunkter:

Mandag-torsdag: Kl. 8.15 - 15.40
Fredag: Kl. 8.15 - 14.00

Når du har reserveret din plads, bliver du kontaktet af vores koordinator, og I finder en startdato, der passer dig. Der vil gå omkring en dag, fra du tilmelder dig, til du kan starte på kurset.

 

Denne erhvervsrettede arbejdsmarkedsuddannelse er officielt anerkendt og delvist finansieret af Undervisningsministeriet. Har du en videregående uddannelse fra fx seminariet eller universitet skal du betale det fulde deltagergebyr: DKK 6198,- eksl. moms. Faglærte og ufaglærte kan få tilskud til arbejdsmarkedsuddannelser, og der kan være mulighed for at søge tilskud til transport, kost og logi og tilskud for tabt løn.
Er du selvstændig, kan du også søge om refusion, såfremt du tilhører AMU’s målgruppe, dvs. du er faglært eller ufaglært. Læs mere om Voksen- og Efteruddannelsesgodtgørelse. Prisen med tilskud er fra DKK 1260,- momsfrit.

Følgende AMU-fag indgår i kurset:

45350 Kundeservice i detailhandelen - 2 dage DKK 252
47189 Online kundeservice og -rådgivning - 2 dage DKK 252
44478 Reklamationshåndtering - 1 dag DKK 126
40003 Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere - 2 dage DKK 252
40338 Anvendelse af forhandlingsteknik i detailhandlen - 2 dage DKK 252
45389 Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen - 1 dag DKK 126

Samlet pris for kurset
inkl. lån af bøger, materialer og pc 
DKK 1.260
   

Vi tager forbehold for prisændringer som følge af ministerielle tiltag.

 

Gratis mini e-bøger fra eksperter, tips og tricks, videoer og invitationer til IBC's gratis morgenseminarer.