- Forside
- Fjernundervisning
- Frontmedarbejder - fjernundervisning
På dette kursus kan du tillige opdatere din viden og få nye idéer til, hvordan du bliver bedre til at tilpasse din kundeservice til det, som kunden efterspørger inden for de rammer, som er udstukket af virksomheden.
Du bliver også bedre til konflikthåndtering. Konflikter kan være rigtig svære at håndtere, så her får du værktøjer til, hvordan du kommer godt gennem en konflikt.
Efter kurset er du bedre rustet til at præsentere virksomheden professionelt udadtil.
Jette Beim Klindt
Recruitment Specialist ved GLS Denmark A/S
Selvfølgelig er almindelig klasseundervisning bedst, men jeg må sige, at jeg er meget positiv overrasket over online undervisning. Jeg oplevede det som en forelæsning, hvor vi fik lov at byde ind, når vi havde brug for det, men hurtigt fandt man en anden måde at agere på som deltager. Helt naturligt endte vi med at lytte og stille spørgsmål til underviser, når hun var færdig med af forklare et afsnit. Det gav en god ro og rytme. Underviseren var god til at inddrage os alle ved at stille hv-spørgsmål og inddrage med eksempler, som vi hver især havde fortalt om, og som vi alle kunne relatere til. Dette er utrolig vigtigt især ved online undervisning, da det holder alle motiverede og interesserede. Underviseren var god til at give os tid til at tænke over tingene samt talte i et godt og roligt tempo.
Kurset er for dig, der skal præsentere virksomheden professionelt og yde god kundeservice, fx som receptionist eller anden form for frontmedarbejder.
Frontmedarbejder - fjernundervisning strækker sig over 10 undervisningsdag(e), og udbydes i Online
Dette er et e-læringskursus, der tages som fjernundervisning. Du kan tage kurset på de dage, der passer dig. Der er fjernundervisning på følgende tidspunkter:
Mandag-torsdag: Kl. 8.15 - 15.40
Fredag: Kl. 8.15 - 14.00
Når du har reserveret din plads, bliver du kontaktet af vores koordinator, og I finder en startdato, der passer dig. Der vil gå omkring en dag, fra du tilmelder dig, til du kan starte på kurset.
Denne erhvervsrettede arbejdsmarkedsuddannelse er officielt anerkendt og delvist finansieret af Undervisningsministeriet. Har du en videregående uddannelse fra fx seminariet eller universitet skal du betale det fulde deltagergebyr: DKK 6198,- eksl. moms. Faglærte og ufaglærte kan få tilskud til arbejdsmarkedsuddannelser, og der kan være mulighed for at søge tilskud til transport, kost og logi og tilskud for tabt løn.
Er du selvstændig, kan du også søge om refusion, såfremt du tilhører AMU’s målgruppe, dvs. du er faglært eller ufaglært. Læs mere om Voksen- og Efteruddannelsesgodtgørelse. Prisen med tilskud er fra DKK 1260,- momsfrit.
45350 | Kundeservice i detailhandelen - 2 dage | DKK 252 |
47189 | Online kundeservice og -rådgivning - 2 dage | DKK 252 |
44478 | Reklamationshåndtering - 1 dag | DKK 126 |
40003 | Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere - 2 dage | DKK 252 |
40338 | Anvendelse af forhandlingsteknik i detailhandlen - 2 dage | DKK 252 |
45389 | Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen - 1 dag | DKK 126 |
Samlet pris for kurset inkl. lån af bøger, materialer og pc | DKK 1.260 | |
Vi tager forbehold for prisændringer som følge af ministerielle tiltag.